26 de mayo de 2021

Una mica perduda ..... Maquina nova i molta feina.

Se me ha roto el ordenador con todas las fotos ordenadas de los trabajos que voy haciendo, la maquina de coser es nueva, hay que cogerle el truquillo y jugar con ella, me falta tiempo. Estoy metida en tres trabajos muy grandes y no tengo tiempo de hacer cosas pequeñas, hago chuminaditas para desconectar. Discos desmaquillantes y salvaslips ecologicos.

Se m'ha trencat l'ordinador amb totes les fotos ordenades dels treballs que vaig fent, la màquina de cosir és nova,cal agafar li el truc i jugar amb ella, em falta temps. Estic ficada en tres treballs molt grans i no tinc temps de fer coses petites, vaig fent cosetes petites per desconnectar. Discos desmaquillants i salvaslips ecològics. 


Pfaff expresión 720


Mi anterior maquina también es Pfaff, se esta reparando, no la quiero perder. También tengo la maquina Singer del Lidl y tengo que decir que me ha sacado de varios apuros. Totalmente recomendable.

La meva maquina antiga també és Pfaff, s'està reparant, no la vull perdre. També tinc la màquina Singer de l'Lidl i he de dir que m'ha tret de diversos problemes. Totalment recomanable.


Discos desmaquillantes y salvaslips 


Passant l'estona i desconectant.


Empezamos con las aplicaciones, estamos haciendo dos colchas de verano de matrimonio, El modelo lo cogimos del primer libro de Lunares,  estamos haciendo una adaptación a nuestras medidas. Es una combinación de patchwork y ganchillo. Esperamos que nos quede genial. Todavía nos queda mucho trabajo....

Comencem amb les aplicacions, estem fent dos vànoves d'estiu de matrimoni, El model el vam agafar del primer llibre de Lunares, Estem fent una adaptació a les nostres mides. És una combinació de patchwork i ganxet. Esperem que ens quedi genial. Encara ens queda molta feina ....

 


1 comentario:

Xusa dijo...

Tinc curiositat per vorer com queda la vànova. Segur que molt bé.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...