19 de mayo de 2019

Projectes acabats costura i patch

Camiseta panadera personalizada con un kit de la cabaña de pusy comprado en Sitges. Le da un look diferente.

Samarreta fornera personalitzada amb un kit de la cabanya de Pusy comprat a Sitges. Li dóna un look diferent.



Camisa Chaleco genial para el verano, Es de la revista burda talla 42 aunque yo gasto la 44 normalmente pero en esta revista los patrones siempre me quedan grandes y tenía que hacer muchos retoques, con la 42 me quedan clavados. 

Camisa Armilla genial per a l'estiu, és de la revista burda talla 42  normalment jo tinc la 44 però en aquesta revista els patrons sempre em queden grans i havia de fer molts retocs, amb la 42 em queden clavats.


Un capricho que hacia tiempo tenia ganas de hacer. Es la lamparita country del libro de Belén Hevia. Un poco personalizada a mi aire, el pie era negro, lo pinte y le di un aire oxidado. No pude encontrar el esqueleto de la lamparita que quería y adapte la que encontré. Me gusta el resultado !!!

Un caprici que feia temps tenia ganes de fer. És la lampareta country del llibre de Belen Hevia. Una mica personalitzada al meu aire, el peu era negre, el vaig pintar i li vaig donar un aire oxidat. No vaig poder trobar l'esquelet de la bombeta que volia i adapti la que vaig trobar. M'agrada el resultat !!!


Ahora a continuar con nuevos proyectos de costura y patch.
Ara a continuar amb nous projectes de costura i patch

1 comentario:

EL RINCON DE CHELO dijo...

Pero que bonitos trabajos!!!! bss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...