1 de mayo de 2018

New look mesa, bies invisible i regalet.

Aprovechando telas hice unos tapetes para proteger las bandejas y los estantes de unas estanterías que tienen mucho uso pintadas con chalk paint.
Utilice la técnica de bies invisible que nos enseño Ana Miranda, queda genial y muy fácil.😍

Aprofitant robes vaig fer uns tapets per protegir les safates i els prestatges d'unes prestatgeries que tenen molt ús pintades amb chalk paint.
Vaig fer servir la tècnica de biaix invisible que ens va ensenyar Ana Miranda, queda genial i molt fàcil.😍


Safates i prestatges

Un fin de semana, sol, buen tiempo y manos a la obra. Esta mesa infantil de IKEA necesitaba un cambio de look, le añadimos una balda y cumple perfectamente con la función de mesa de centro.

Un cap de setmana, sol, bon temps i mans a l'obra. Aquesta taula infantil d'IKEA necessitava un canvi de look, li afegim un prestatge i compleix perfectament amb la funció de taula de centre. 



Nova imatge 👌👌

El otro dia una compañera nos sorprendio con este regalito, Me encantó, yo lo intente hacer una vez y fue un autentico fracaso. Muchas gracias .... 💟💟

L'altre dia una companya ens va sorprendre amb aquest regalet, Em va encantar, jo ho vaig intentar fer una vegada i va ser un autèntic fracàs. Moltes gràcies .... 💟💟


Monissim.


Regalet

2 comentarios:

beatriz dijo...

precioso todo, me ha encantado

EL RINCON DE CHELO dijo...

Siempre tan bonitos tus trabajos!!! bss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...